15 Ekim 2009

şaka bir yana kağıda yazılmış 3 saatim var sadece

bugün 5 yıl öncesinden bir mail aldım.
"ben yine güzel güzel uyumuşum da bu tez bu şekil nasıl bitecek onu merak ettim. topu topu 1 hafta kalmış 3 saat uyku neyime yetmiyor anlamıyorum. neyse saat 1'den önce okur musun bunları pınar bilmem ama her zamanki gib okumazsan ben ararım seni. şöyle ki şimdi BTenstitüsünü arayıp parayı falan sorcam sonra tömer işini falan halletcem. ee okula da uğramak zorundayım yani odtüye nasıl gitcez bilmiyorum ya da ben gitmesem olmaz mı acep. daha tezi yazmadım ayol şaka bir yana kağıda yazılmış 3 saatim var sadece. eminim gökçe de ilerlemiştir bu konuda aman aman neyse düşündükçe korkuyor insan bir de hayriye hocaya ne zaman ne gösterecem onu merak ediyorum. bakın bugün salı elde var sıfır Of Allahım Of ...5 yıl sonraki halimi çok merak ediyorum 5 yıl sonra bu yazdıklarımı okuyunca ne hissedicem çok merak ediyorum hatta kesin tarih vereyim 21.haziran.2009 PAZAR GÜNÜ bir bilgisayar bulup bu yazdıklarımı okuyup bir de bunlara cevap yazacam ama yaşarsam tabi ölürsem de siz yazın hem gökçenin de o zamana kadar çalışan bir bilgisayarı olur herhalde"
  
burdan anladığımız 5 yıl hiç de uzun bir süre değil. ve belli ki 5 yıl sonra profesör olacağımı falan zannediyormuşum. biraz acıklı bir durum ama olsun güzel yine de bir şey değişmediğini görmek. artık daha değişik meraklarım var; 10 yıl sonra da facebook olacak mı gibi. tabi bu maili gökçe bana bugün gönderdi, peki ya 21 haziran 2009'da ne yapıyormuşum diye baktım. İlginçtir ben de o gün başka bir arkadaşa yine 5 yıl önce yazdığı bir maili bulup forwardlamışım. O da o gün çok şaşırmış, bugün biz burda şaşırdık sonra da özetle şuna karar verdik; hayat böyle güzel.  

not: "kağıda yazılmış 3 saat" yüksek yüzde 3 sayfayı ifade ediyor..

















      



5 yıl önce pınar, gökçe ve ben diyebilmeyi çok isterdim ama sanırım 6-7 yıl önce çekilmiş bu fotoğraf.







1 yorum:

felix dedi ki...

yine okudum. yine "hiçbir şeyin değişmediğini" hissettim. daha çok işim var ve nasıl yetişecek bilmiyorum

İzleyiciler