01 Şubat 2013

18

ya bugün radyomun doğum günü yarın yazsam olmaz mı o filmleri? bugün geri sayımı dinlerken önümdeki işe konsantre olmam mümkün değil çünkü. müzik dinlerken çalışabiliyorum da radyo odtü 18 yılın 103’ünden geriye doğru sayarken zor biraz. 10 yıl var bende de. o kadar yılın yaşanmışlığını anlatan şarkılar. ne dinlediğinden bağımsız, bir döneme eşlik eden şarkılar. hayatın sesini açtığın da sonuna kadar kıstığın zamanlar da var. misal bugünler pek bir dengesiz, açsan kıssan da bitmeyen bir ses var. içimdeki ses, evdeki ses, metrodaki ses, kulaklığımdaki ses tamam da radyodaki ses yok. o bir kısıldı yaklaşık 3-4 yıldır (istanbul'a ne zaman geldiğimin tam hesabını yapamıyorum bir türlü).

radyo odtü internetten yayın yapan ilk radyo olsa da bir beceremedim ben internetten dinlemeyi. fm bandı hâlâ daha kolay geliyor bana. radyo 10. yılını kutlarken bir mail göndermiştim. şimdi geri dönüp baktığımda ne kadar saçmaladığımı görüyorum :) sevimli de buluyorum bir yandan ama maili tamamen paylaşacak kadar özgüvenim olmasın hiç bence. az biraz eksik olsun hep :) ama bir kısım alıntılarsam:
bir arkadaşımla konuşuyoruz,
"ben neden radyo dinlediğimizi buldum"
dedim "yalnız olduğumuz için" diye de ekledim. "ben yalnız değilim ki" dedi hemen tabii :))
"hayır, demek istediğim o değil, yani radyonun yerine koyacak biri yok hayatımızda ondan bence" dedim.
herkese göre değişir tabii dinleme sebepleri ama benim hayatımdaki yeriniz bu maili bitiremeyeceğim kadar uzunlukta....
radyonun yerini tutacak biri olabilir mi sahiden bilemedim bak şimdi. olmalı mı ya da? pek anlamlı bir çıkarım gibi gelmese de bir yandan da 20'li yaşlara karşı daha anlayışlı olmamı sağlaması bir işe yarar :)

ve birkaç isim var yazsam da sabitlenseler şurda dediğim (atladığım varsa da aklıma geldikçe eklerim yani ne olacak): gamze elgin, hakan & elhan tok, ege kayacan, vefik karaege, şükrü anıl doğan, pınar gürer, ali akın akyol bu kadınlar ve adamların hayatımda önemli yerleri var. kitaplığımda ciddi izleri var. albüm olsun, kitap olsun, film olsun. aklımda yer etmiş şarkı anonsları ya da bir yorumları var :) var da var işte. iyi ki varlar. müzik, radyo, kollektif bir iş yapmak, hayaller ve gerçekler... ("genç kızlık hayallerimin hayatın acı gerçeklerine asla uymadığını çok sonra anladım") olan biten her şey bu 18 yılda, hepsi iyi ki var.

music non stop when i close my eyes (malum mailde geçen şarkılardan biri buymuştu)


Hiç yorum yok:

İzleyiciler